b-d-a.by | Рэклама і дызайн для бізнесу | +375 29 6505924 | info@b-d-a.by
 

вы на старонцы дызайн > на хатнюю старонку b-d-a.by
Дызайн інтэр’ера | Дызайн рэчаў | Дызайн паліграфічны | Фірмовы стыль | Продаж дызайнерскіх рэчаў
бел | рус | eng
 
 
Дызайн інтэр’ера

Дызайн інтэр'ера грае адну з галоўных роляў у поспеху гандлёвага прадпрыемства. Лепшы інтэр'ер для крамы – гэта заўсёды функцыйнае і пісьменнае запаўненне прасторы.

Прэзентабельны і зручны інтэр'ер крамы ці кафэ здольны пераканаць чалавека зайсці і зрабіць пакупку. Першае правіла пры афармленні інтэр'ера – стварыць атмасферу, прывабную і камфортную для пакупнікоў і наведвальнікаў. Немалаважна каб інтэр’ер “перагукаўся” з рэкламнай канцэпцыяй прадпрыемства.

 

Прадметны дызайн

Прадметны дызайн - гэта стварэнне выявы і стылю матэрыяльнага аб'екта з якімі-небудзь зададзенымі функцыямі.

Аснова прадметнага дызайну — комплекснасць падыходу да праектавання. Дызайнер улічвае пры распрацоўцы прадукту вялікі спектр фактараў. Трэба прадумаць усе стадыі «жыцця» рэчы: яе рэалізацыю, зборку, транспартаванне, эксплуатацыю і г.д.

У прадметным дызайне важна знайсці баланс паміж выглядам прадмета і тым, як ім будзе карыстацца чалавек. Выгляд рэчы вытрымліваецца ў вызначаным стылі. Гэты стыль непарыўна злучаны з матэрыялам ці матэрыяламі, з якіх гэта рэч будзе створана. Фактура, вага, пластычныя ўласцівасці шкла, металу, дрэва, скуры, тканіны, палімера, гліны, бетону гуляюць вырашальную ролю ў тым, наколькі цікавым будзе створаны аб'ект прадметнага дызайну.

Дызайн паліграфічны

Дызайн паліграфіі — адзін са складнікаў поспеху вашай рэкламнай прадукцыі, няхай гэта будуць візітоўкі, буклеты, календары, рэкламныя каталогі, улёткі, нататнікі ці плакаты.

Дызайн паліграфіі — гэта візітная картка кампаніі, яе імідж, які павінен быць прадуманы да дробязяў.

Фірмовы стыль

Фірмовы стыль з'яўляецца сёння грунтам усёй камунікацыйнай палітыкі фірмы, адным з галоўных сродкаў змагання за пакупніка, важнага складніка брэндынгу. Яго выкарыстанне прадугледжвае адзіны падыход да афармлення, колеравых спалучэнняў, выяў у рэкламе, дзелавых паперах, тэхнічнай і дзелавой дакументацыі, пакавання прадукцыі і т.п.

 

Фірмовы стыль - набор колеравых, графічных, моўных, друкарскіх, дызайнерскіх сталых элементаў (канстантаў), якія забяспечваюць візуальнае і сэнсавае адзінства тавараў (паслуг), усёй выходнай ад фірмы інфармацыі, яе ўнутранага і вонкавага афармлення. Асноўныя мэты фірмовага стылю: атаясамленне вырабаў фірмы і ўказанне на сувязь іх з фірмай; вылучэнне тавараў фірмы з агульнай масы аналагічных тавараў яе канкурэнтаў.

 Асноўныя элементы фірмовага стылю:

 

Таварны знак уяўляе сабою зарэгістраваныя элементы (моўныя, выяўленчыя, аб'ёмныя, гукавыя ці камбінаваныя), якія выкарыстоўваюцца яго ўладальнікам для ідэнтыфікацыі сваіх тавараў.

Лагатып уяўляе сабою графічнае напісанне назвы рэкламадаўца. Выкарыстоўваецца ў якасці знака тавару і часцяком з'яўляецца гандлёвай маркай і адной з формаў таварных знакаў, таму ён таксама рэгіструецца.

Фірмовы блок - злучэнне ў адзінай кампазіцыі фірмовага знака, шрыфту, фірмовага колеру, лагатыпа, поўнай назвы прадпрыемства, паштовых рэквізітаў і іншых звестак.

Фірмовы лозунг (слоган) павінен адлюстроўваць асаблівасці іміджу, выклікаць асацыяцыі з назвай, быць кароткім, гучным. У ім не павінна быць немілагучных і цяжкіх для вымаўлення гукаспалучэнняў. Для слогана ў большай ступені падыходзяць рыфмаваныя фразы, з першага разу ясныя і адназначныя. Ён павінен успрымацца на слых, не павінен быць занадта складаным, мудрагелістым і звыш арыгінальным.

Фірмовы колер (колеры). На выбар колеру ўплываюць нацыянальна-этычныя асаблівасці яго ўспрымання і сімволіка колераў.

Фірмовы камплект шрыфтоў можа падкрэсліваць розныя асаблівасці выявы маркі. Заданне распрацоўнікаў - знайсці такі шрыфт, які ўпісваўся б у выяву маркі. Пры выбары шрыфту ўлічваецца яго эмацыйны і асацыяцыйны ўплыў.

Элементамі фірмовага стылю можна назваць таксама фірмовыя асаблівасці дызайну.

Продаж дызайнерскіх рэчаў
 
  на хатнюю старонку b-d-a.by  
Copyright © 2014. BDA. Усе правы абаронены.
1
3